Talhun asiakastyytyväisyys vuonna 2025

Vuoden 2025 tehdyissä asiakastyytyväisyyskyselyissä
korostui asiakkaiden luottamus talhuun ja tyytyväisyys nopeaan
ja sujuvaan palveluun.

Asiakastyytyväisyys on toimintamme yksi tärkeimmistä kulmakivistä. Lähetämme kuukausittain sähköpostitse kyselyn asiakkaillemme, jotka ovat hiljattain ostaneet tuotteitamme tai käyttäneet huoltopalveluitamme. Niiden avulla kartoitamme paitsi asiakkaiden tyytyväisyyttä tuotteiden ja palveluiden laatuun myös heidän toiveitaan ja ehdotuksiaan kehittääksemme toimintaamme.

Vuosi 2025 on ollut Talhulle jälleen vahva osoitus siitä, että hyvin sujunut asiakaskokemus on meille tärkeässä asemassa. Tulokset osoittavat, että panostuksemme osaavaan henkilöstöön, sujuvaan yhteistyöhön ja luotettaviin toimituksiin näkyy myös asiakkaidemme kokemuksissa.

.

Suurin osa vastaajista suosittelisi talhua

Vuoden 2025 kyselyiden perusteella lähes 70% vastaajista kertoo suosittelevansa Talhua ystävälle tai kollegalle. Suosittelut evät synny sattumalta, vaan ne ansaitaan toimivalla yhteistyöllä ja pitämällä annetut lupaukset. Tuloksien perusteella suurin osa vastaajista kokee yhteistyön Talhun kanssa luotettavaksi.

Sanallisten palautteiden perusteella asiakkaamme olivat arvostaneet erityisesti nopeaa ja sujuvaa palvelua, henkilöstön asiantuntemusta sekä kattavaa tuotevalikoimaa. Vastaustulokset tukevat tätä: ”Tuotteen toimitusaika vastasi luvattua / Huolto valmistui sovitussa aikataulussa” oli saanut 4,4/5 pisteen arvosanan. ”Talhun henkilöstö on osaavaa ja ammattitaitoista” oli saavuttanut myös 4,4/5 pisteen arvosanan.

.

Arvokkaat kehitysehdotukset

Saimme kyselyssä myös arvokkaita kehitysehdotuksia, joiden avulla voimme parantaa toimintaamme entisestään. Palautteissa nousi esiin erityisesti asiakasviestinnän ja tiedottamisen parantaminen huollon ja tuotetoimitusten eri vaiheissa. Pyrimmekin jatkossa panostamaan entistä selkeämpään asiakasviestintään ja parantamaan palveluamme sen myötä entisestään.

Vuoden 2025 asiakastyytyväisyystulokset antavat meille vahvan pohjan jatkaa oikealla tiellä. Olemme kiitollisia kaikista palautteista, jotka auttavat meitä kehittämään Talhusta entistä paremman kumppanin rakennusalan ammattilaisille.

.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Olemme kiitollisia palautteistanne ja tärkeistä kehitysehdotuksistanne.

Asiakastyytyväisyys
Jaa artikkeli somessa: