Asiakastyytyväisyys Talhulla

Asiakastyytyväisyyden jatkuva mittaaminen on ollut
avaintekijänä Talhun valikoiman ja palvelujen kehityksessä

Talhulla haluamme varmistaa, että valikoimamme tuotteet sekä palvelumme ovat mahdollisimman laadukkaita asiakkaillemme. Tästä syystä järjestämmekin säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyitä, jotka ovat olleet avaintekijöinä Talhun valikoiman kehityksessä ja asiakkaiden luottamuksen vahvistamisessa. Säännölliset kyselyt ovatkin antaneet tärkeää tietoa voidaksemme palvella asiakkaitamme entistä paremmin.

Asiakaskyselyt lähetetään kuukausittain sähköpostitse asiakkaille, jotka ovat lähiaikoina ostaneet tuotteitamme tai hyödyntäneet huoltopalveluitamme. Kyselyssä kartoitetaan tarkemmin asiakkaan mielipidettä tuotteen ja palvelun laadusta sekä myös asiakkaiden toiveita ja ajatuksia palveluidemme parantamiseksi jatkoa ajatellen.

.

Asiakkaat arvostavat asiantuntevaa palvelua

Vuoden 2023 tulosten perusteella asiakkaamme ovat olleet päällisin puolin tyytyväisiä Talhun tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin. Esimerkiksi ”Tuote/palvelu vastasi tarpeitani” keräsi vuonna 2023 vaikuttavan 4,7/5 pisteen arvosanan. Toinen keskeinen mittari on ollut ”Yhteistyön sujuvuus Talhun kanssa”, joka on saavuttanut 4,6/5 pisteen arvosanan vuoden 2023 mittauksessa.

Asiakkaamme pystyvät kyselyissä jättämään myös avointa palautetta sekä ehdotuksia tuotevalikoimamme tai palvelujemme kehittämisestä. Näistä palautteista on käynyt ilmi, että asiakkaamme arvostavat erityisesti asiantuntevaa palvelua, laadukkaita tuotteita, nopeaa toimitusaikaa sekä selkeää kommunikointia.

Haluamme jatkossakin tarjota asiakkaillemme laadukkaita tuotteita ja asiantuntevia huoltopalveluitamme. Kyselyiden avulla pidämme huolen jatkuvasta kehityksestä vastataksemme asiakkaitemme tarpeisiin.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme, jotka ovat auttaneet meitä
palveluidemme kehityksessä vastaamalla kyselyyn tänäkin vuonna!

..

.

Jaa artikkeli somessa: